شناسهٔ خبر: 221988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن‌سازی و بهسازی محورهای مواصلاتی حاجی‌آباد اجرا شد

ایمن سازی راه عملیات ترمیم علائم ایمنی، لکه‌گیری آسفالت و ساماندهی حفاظ‌های بتنی در محورهای مواصلاتی شهرستان حاجی‌آباد با هدف ارتقای ایمنی تردد، افزایش دید رانندگان و بهبود کیفیت عبور و مرور اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان ارسطو علیرضایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان گفت: در راستای بهبود کیفیت عبور و مرور، عملیات ایمن‌سازی و بهسازی در محورهای مواصلاتی این شهرستان و محدوده تنگ زاغ اجرایی شد.

علیرضایی افزود: در این طرح، عملیات ترمیم و نوسازی تابلوهای فرسوده در محور حاجی‌آباد–گهکم و مسیر برگشت انجام و ۲۰ عدد تابلوی جدید جایگزین موارد مستهلک شد تا خوانایی علائم و اطلاع‌رسانی مسیر برای رانندگان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری آسفالت در محورهای حاجی‌آباد–وکیل‌آباد و گهکم–فورگ هر کدام به میزان ۵ تُن انجام شد، ادامه داد: ساماندهی حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محدوده تنگ زاغ با هدف بهبود وضعیت حریم راه و پاکسازی محیط پیرامونی نیز در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی‌آباد خاطرنشان کرد: همزمان با این عملیات، شستشوی ۵۰ عدد علائم در محدوده و تونل‌های تنگ زاغ، پاکسازی تونل‌ها و جمع‌آوری اجسام اضافی از سطح جاده انجام شد تا ایمنی و دید رانندگان در این محدوده ارتقا یابد.